Godziny przyjęć interesantów:
poniedziałek - piątek w godzinach 7:30 - 15:30
Organizacja przyjmowania skarg i wniosków
- Prawo zgłoszenia sygnału obywatelskiego (skargi, wnioski, petycje, listy) przysługuje każdemu.
- Sygnał obywatelski może być złożony w formie pisemnej, za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub ustnie, przy czym petycja nie może zostać zgłoszona ustnie.
- Sygnał obywatelski musi zawierać dane umożliwiające udzielenie odpowiedzi oraz fakty pozwalające na ustalenie przedmiotu sprawy zgłoszonego przez klienta. Wymogi formalne dotyczące sygnałów obywatelskich określone są we wskazanych poniżej aktach prawnych.
- Zgłoszenie sygnału obywatelskiego jest wolne od opłat.
- Klasyfikacja prawna sygnału obywatelskiego zależy od treści pisma, a nie od jego nazwy.
- Nikt nie jest narażony na jakikolwiek uszczerbek lub zarzut z powodu złożenia skargi lub wniosku, jeżeli działał w granicach prawem dozwolonych.
Skargi, wnioski, petycje oraz inne sygnały obywatelskie w formie pisemnej należy kierować na adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Pleszewie
ul. Gen. Hallera 54, 63-300 Pleszew
lub odpowiednio na adres: zdp-pleszew@zdp-pleszew.pl
W sprawach skarg i wniosków dyrektor przyjmuje w każdy poniedziałek w godz. 8.00 – 15.00.
Wszystkie sprawy związane z działalnością i kompetencjami Zarządu Dróg Powiatowych w Pleszewie można również załatwić poprzez potral ePUAP
Podstawa prawna:
- art. 227, 231, 237, 241, 242 § 1, 243 – 245 oraz 36-38 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
- rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków
- ustawa z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach
- Ostatnia zmiana: Migracja danych na noiwe oprogramowanie
- Zmiany w dokumencie dokonał: Administrator BIP
- Data zmiany: 22-01-25 06:30
- Informacja: Pełny rejestr zmian niniejszego dokumentu dostępny jest dla zainteresowanego po złożeniu wniosku o udostępnienie informacji publicznej.